GY.I.K.
BÉRLETI DÍJ, KAUCIÓ
Hol találom a bérleti díjakat és a kaució összegét?
A webkölcsönzőben minden termék adatlapján fel van tüntetve az adott termék bérleti díja, a minimális bérleti idő hossza és a kaució összege.
A bérleti díjat előre kell kifizetnem? Átutalással tudok fizetni?
Igen, minden esetben előre kérjük a bérleti díjat. Személyes átvétel esetén készpénzben vagy 1 napos átutalással tudod fizetni az első bérleti időszak díját. Hosszabbításkor is mindig előre kérjük a következő időszak bérleti díját.
Nincs nálam elég készpénz, lehet kevesebb az kaució? Vagy átutalom a fennmaradó összeget, azt lehet?
Nem, a kaució összege mindig fix és készpénzben kérjük a termék átadása előtt. Ameddig nincs nálunk a kaució összege, nem tudjuk átadni a terméket sem. Ez azért kell, mert a bérleti idő végén, visszaadáskor ugyanúgy készpénzben fogod visszakapni a teljes összeget.
Futárral rendelnék, ráérek utólag fizetni ugye?
Nem, futárszolgálatos szálltási mód esetén addig nem adjuk fel a terméket, amíg meg nem érkezik a számlánkra a kaució, az első bérleti díj és a szállítási díj.
Hova kell utalnom?
Minden esetben számlát kapsz a megadott email címre, ami minden szükséges adatot tartalmazni fog.
Bankkártyával tudok fizetni?
Egyelőre nem lehetséges a bankkártyás fizetés, helyette átutalással tudsz fizetni.
MEGRENDELÉS
Szükségem van néhány babaholmira, hogyan tudom megrendelni?
Megrendelésed a webkölcsönzőnkben vagy bármelyik írásos kommunikációs csatornánkon le tudod adni. Ha esetleg kérdésed van a termékről amire nem találtál választ, nyugodtan keress minket telefonon, smsben, Viberen, WhatsApp-on a +36204912210 számon, vagy Facebook oldalunkra írt üzenetben.
Szeretném megvásárolni a kölcsönözhető termékeket. Lehetséges?
Nem, kizárólag kölcsönzéssel foglalkozunk, kereskedelemmel nem. Ha használat közben megtetszett a termék vagy az egyik tartozéka, szívesen segítünk tippekkel, hogy honnan érdemes megrendelned. ;)
Még várandós vagyok, néhány hónap múlva lesz csak szükségem a termékre. Lehet foglalni nálatok előre is?
Persze! Azt ajánljuk, hogy ebben az esetben üzenetben keress meg minket és ne a weboldalon keresztül rendelj. Minden információt elküldünk és megbeszéljük a foglalás részleteit. Alapból nem kérünk előleget, csak abban az esetben, ha az általad kiszemelt termékből nincs több darabunk. Például: eredeti Adamo hintaállványunk és hintánk biztosan lesz fél év múlva is, sok mintában. Viszont, ha neked kifejezetten a sárga színű exotic párnás hinta a kiszemelted szürke színű állvánnyal, akkor az a biztos, ha leelőlegezed. Így biztosan azt a példányt fogod kapni.
Jó, akkor lefoglalnám előre. De mennyivel előre írjak?
Alapvetően soha nincs túl korán. Főleg babakocsik és utazóágy esetén javasoljuk, hogy amint kiderült az utazásotok időpontja, foglald le a terméket.
Hordozó kendőt, csatos hordozót, karikás kendőt keresek, de nem találom a honlapon. Tudok bérelni nálatok?
Neeem, nem tartunk semmilyen hordozót. Saját gyermekünkkel is tapasztaltuk, hogy nagyon nehéz megtalálni a megfelelőt ami a gyerkőcnek és a szülőnek is kényelmes. Nagy felelősség lenne részünkről, mert ha bérbe adnánk, akkor nyilván segítenünk kellene beállítani is, amihez sajnos nem értünk. Így lehet, hogy kényelmetlen lenne Nektek, miközben előfordulhat, hogy csak mi bénáztunk és rossz beállítási tippet adtunk. :/
Viszont van a váci Dunakanyar hordozós klub, kéthetente tartanak összejöveteleket, nyugodtan csatlakozhat bárki. Ott szakértőktől kaphatsz tényleg megbízható tanácsokat, kipróbálhatsz rengeteg fajtát és bérelni is tudod tőlük két hétre alacsony összegért.
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL/SZÁLLÍTÁS
Itt vagyok a környéken, beugranék hozzátok körülnézni. Mehetek most is?
Nem, mivel klasszikus üzletünk, bemutatótermünk nincs. Személyesen átadni-átvenni terméket csak előzetes időpont egyeztetés után tudunk. Cserébe megpróbáljuk a lehető legszélesebb idősávban biztosítani ezt a lehetőséget, minden nap 9-20 óra között.
Előzetesen Facebook üzenetben vagy Viberen/WhatsAppon, emailben nagyon szívesen küldünk több képet is a termékekről és kérdezhetsz bátran.
Ti vagytok a GreenDino, Vácon a Déli úton, ugye?
NEM! A Zöld Dínó Babaholmi kölcsönzőnek és a GreenDino játszótér gyártónak semmi köze egymáshoz. A név hasonlósága pusztán a véletlen műve. Nem ismerjük őket, de a honlapjuk alapján szuper játszótereket gyártanak, ezért ha szükségetek van egyre, mindenképp keressétek fel a weboldalukat!
Én lennék a bérlő, de nem tudok elmenni a termékért személyesen. Elküldhetek érte valakit?
Természetesen igen! Tudjuk, hogy milyen nehéz „minden órás” terhesen, vagy egy pár hetes/hónapos csecsemő mellől kimozdulni. Váci átvevőpontunkra nyugodtan elküldheted a férjedet, testvéredet, szüleidet, barátnődet, de akár még a szomszéd nénit is. :) Lényeg, hogy az időpont egyeztetésnél jelezd előre, hogy ki fogja átvenni a terméket.
Megbeszéltük az időpontot, de közbejött valami. Mit csináljak ilyenkor?
Semmi gond, bárkivel előfordulhat, hogy közbejön valami. Erről viszont mihamarabb értesíts bennünket, hogy ne várjunk rád hiába! A következő időpontot egyeztetjük.
Eredeti Adamo/Incababy hintaállványt szeretnék bérelni személyes átvétellel. Mekkora autóval kell érte mennem?
Amekkorával szeretnél, bár az öt tengelyes nyergessel nem fogsz tudni befordulni az utcába. :D Viccet félretéve, az eredeti Adamo és Incababy hintaállványainkat mindig szétszedve adjuk át, a leghosszabb darabjuk sincs több 100 cm-nél. Vittek már el tőlünk állványt Fiat 500-al, Smarttal, Dacia Spring-el, Suzuki Swifttel, Audi A1-el. Mindegyikbe befért, nem kell aggódnod. :)
HASZNÁLAT KÖZBEN
Nem találkoztam még ilyen termékkel, fogom tudni használni?
Minden esetben megkapod a termék használati utasítását. Ha mégis bármilyen kérdésed van, jelezd felénk azonnal és segítünk! :) Személyes átvételkor megmutatjuk a termékek használatát, összeszerelését. Hintaállványainkat csak egyféleképpen lehet összerakni, minden összeillesztésénél számozva vannak, minden csavar a helyén van.
A szerződésen a lakcímem szerepel, csak ott használhatom a bérelt terméket?
Természetesen nem! :) A bérelt terméket kedvetekre vihetitek magatokkal, akár külföldre is. A lényeg, hogy a bérleti idő végén visszajusson hozzánk sértetlenül. :)
Merül az elem a bérelt babamérlegben/légzésfigyelőben. Nekem kell cserélni?
Ha elhozod a terméket, bármikor cseréljük az elemet. Babamérlegeink és légzésfigyelőink AA, AAA vagy CR2032 elemmel működnek, amik cseréje pofon egyszerű. Ha úgy döntesz, hogy kicseréled magadnak, az sem tart tovább egy percnél.
Snuza Hero légzésfigylőnk az egyetlen, ami CR2 3V elemmel működik, de alapvetően nagyon hosszú az elem élettartama, így kicsi az esély, hogy lemerülne nálatok. Ha gyenge az elem, időben fogja jelezni a készülék.
Háziállataim vannak, bérelhetek így is tőletek?
Természetesen, nagyon szeretjük az állatokat, nekünk is van több kutyánk. Fontos azonban, hogy a kutyusodat/cicádat te ismered a legjobban. Ha félsz, hogy kárt tesznek a termékben, akkor gondoskodj róla, hogy ne férhessenek hozzá, amikor nem vagy ott. Ha mégis megrágják, összekarmolják, megtépik a bérelt eszközt, akkor sajnos rendezned kell az okozott kárt.
Elvittük a terméket nyaralni és maradnánk még egy kis időt. Nem gond?
Minden ilyen esetben kérjük, hogy jelezzétek időben. Ha egy utazóágyat, babakocsit, mentőmellényt béreltetek, akkor szezonban lehet, hogy más is vár rá utánatok. Ha viszont szabad a termék a következő időszakra is, akkor valószínűleg meg tudjuk hosszabbítani a bérleti időt.
Béreltem egy eredeti Adamo hintaállványt, a gyermekem imádja, viszont vészesen közelít a 10 kg-hoz. Most mit tehetek?
Az eredeti Adamo hintaállvány teherbírása 10kg., sajnos ezt bizony kinőtte, vagy ki fogja pillanatokon belül, amennyiben tovább nő a súlya. Ha szeretnéd még használni a hintát, akkor érdeklődj, hogy van-e eredeti Incababy hintaállványunk készleten, hiszen annak teherbírása 12 kg, valamint 10-15 kg-os eredeti Adamo rugót is tudunk biztosítani. Ha egyeztetünk, akkor gond nélkül cseréljük az állványt. :)
A 10 kg-ot még nem éri el a baba, de nem kényelmes már neki a hinta, mert túl rövid. Van valami megoldás?
Van bizony! Eredeti Adamo lábtartóink és kopp-stopjaink is elérhetőek különböző színekben. A lábtartóval meghosszabbítható a fekvő felülete a hintának, a kopp-stop pedig megakadályozza, hogy a babád megrágcsálja vagy lefejelje az előtte lévő kereszttartó fát. Ezek a hinta anyagából készülnek, sok esetben teljesen egyforma színben a hintával. Természetesen, az aktuális választékból tudtok választani.
Baleset történt a hintával, mit csináljak?
Előfordul, hogy a baba lebukja vagy más módon szennyeződik a hinta szövete. Kérjük olvasd el a mellékelt mosási útmutatónkat, amelyet itt is megtalálsz: Mosási útmutató babahintához Ha a hinta súlyosan szennyeződött, kérünk, hogy azonnal értesíts minket és mi mihamarabb cseréljük a terméked, illetve megkezdjük a szennyeződés tisztítását.
Félek, hogy baleset történik a babaöböl matracával. Mekkora vízhatlan lepedőt kell beletennem?
Babaöblökbe 50x90 cm-es matracok vannak, de ne aggódj, minden bérelt babaöbölhöz kapsz egy vízhatlan lepedőt is. Ezt nyugodtan moshatod akár 60 fokon is.
A gyermekem nem szereti az öves hintát / Mégis öves hintára lenne szükségünk. Mit tegyek?
Jelezd felénk írásban, mi pedig mihamarabb cseréljük a számotokra megfelelő darabra. :)
Normál használat mellett kell tisztítanom a terméket, ha nem keletkezett rajta folt vagy egyéb szennyezettség?
Nem, ezt tartalmazza a bérlés díja. A visszaérkezett termékek tisztítását mi, vagy az általunk megbízott szakember fogja elvégezni.
Béreltem egy légzésfigyelőt, innentől teljes biztonságban tudhatom a gyermekemet, ugye?
NEM! A légzésfigyelők nem orvositechnikai eszközök, az életveszélyes helyzeteket csak felismerni képesek bizonyos paraméterek alapján. Újraélesztésre még részlegesen sem képesek, semmilyen módon nem képesek beavatkozni a kialakult helyzetbe. Soha ne hagyd gyermekedet felügyelet nélkül!
Mentőmellényeiteket használhatjuk úszás tanulásnál is, igaz?
Nem, a mentőmellényeink nem úszást segítő mellények, hanem valódi mentőeszközök, amelyek CE 100-as kategóriába lettek sorolva, többféle kicsúszást gátló hevederrel lettek ellátva, tehát a magyar (és az európai) vizirendészet szerint életmentő eszköznek minősülnek. Mivel a testet folyamatosan a víz felszínén tartja arccal felfele, ezért a gyermeked nem fog tudni a viselése közben úszni. Fontos azonban, hogy a mellény semmilyen módon nem képes aktívan beavatkozni a mentésbe! Soha ne hagyd gyermekedet felügyelet nélkül!
BÉRLÉS VÉGE
Béreljük a terméket, de vészesen közelít az előre kifizetett bérleti idő vége. Mit tegyek?
Alapvetően minden lejárat előtt keressük a bérlőnket, hogy bevált-e a termék és hogy szeretne-e hosszabbítani. Ha a hosszabbítás mellett döntesz, akkor egyeztetésünk után küldjük az átutalásos számlát és már utalhatod is a következő időszakra a bérleti díjat. Ha biztos vagy a hosszabbításban és nem akarod megvárni, amíg mi jelentkezünk, akkor te is nyugodtan jelezheted felénk írásban, hogy szeretnél hosszabbítani. :)
Imádom a bérelt terméket, viszont mindjárt lejár a bérleti idő. Vissza kell adnom és kapok egy másikat, mert az enyémet odaígértétek másnak?
Nem, ilyet soha nem teszünk. Ameddig nálad van a termék, addig senkinek sem ajánljuk, mint elérhető termékünk. Ha havonta hosszabbítod a bérleti időt, addig ott maradhat nálad, nem kell sem visszahoznod, sem visszajönni új szerződést írni. Ez alól két kivétel van:
- Ha valami baja történik a terméknek: ezesetben cseréljük és új terméket kapsz, legalább az eredeti helyreállításáig - de akkor úgy is egyeztetünk.
- Forgalmasabb időszakban, szezon közben előfordulhat, hogy az adott terméket (jellemzően babakocsit, utazóágyat, hallásvédőt, mentőmellényt) lefoglalták már a következő időszakra. Ezt a megrendelés visszaigazolásnál is jelezni fogjuk, hogy pontosnak kell lenned a visszahozatalnál, mert más vár a termékre.
Hétfőn jár le a bérleti idő, de csak szerda reggel járok felétek. Nagy baj, ki kell fizetnem ezt a két napot is?
A havi díjas termékeknél alapvetően nem. Természetesen előfordul az ilyesmi, nem kívánjuk, hogy elinduljatok akár egy kisbabával csak ezért, ha két nap múlva amúgy is jöttök erre. Annyit kérünk csak, hogy időben jelezzétek üzenetben és egyeztessünk róla. Az esetek nagy részében nem jelent problémát. Előfordulhat azonban, hogy a terméket lefoglalták már utánatok, ezért fontos a pontosság.
Napi bérleti díjas termékek (hallásvédő, mentőmellény, bicikliülés, babakocsi) valamint az utazóágyak esetében pontosnak kell lennetek.
ADAMO/INCABABY TERMÉKEK
Milyen hinták és állványaitok vannak? Jó lesz nekem akármelyik?
Kizárólag eredeti Adamo és Incababy termékeket tartunk. Az összes hintánk eredeti biztonsági öves vagy biztonsági öv nélküli termék. Az állványaink is kizárólag eredeti termékek, a legtöbb példányba bele is van gravírozva a gyártó neve. Soha nem adunk ki rossz állapotú, utángyártott állványt!!!
Olyan állványt kaptam, amibe nincs belegravírozva az Adamo logó. Átvertetek és utángyártottat kaptam?
NEM! Kizárólag eredeti Adamo és Incababy állványokkal foglalkozunk, soha nem tartottunk mást. Ez azért lehetséges, mert a korábbi szériákban még nem gravírozták a logójukat, de attól még eredeti, illetve összerakva az összes széria ugyan úgy néz ki. Másik oka az lehet, hogy az állványt újra kellett szintereztetnünk, a homokfúvásnál pedig eltűnik a gravírozás. Nagyon sok állványt láttunk már, egyik kisipari másolat sem néz ki úgy, mint az eredeti. Ha bármilyen kérdésed felmerül, jelezd nyugodtan.
Adamo hintát néztem ki, de az Incababy állvány jobban tetszik. Biztosan nem kompatibilisek egymással.
Ez nem igaz, mivel egy ponton felfüggeszthető hinta mindkét gyártó terméke, ezért mindegy, hogy melyik állványra akasztod. Az egyetlen különbség a dizájnján kívül, hogy az eredeti Adamo 10 kg-os teherbírású, az eredeti Incababy állványunk pedig 12 kg teherbírású. Ha „keverni” szeretnéd a két gyártó terméket ( vagy más gyártó egy ponton felfüggesztett hintáit az eredeti állványainkkal), keress minket valamelyik kommunikációs csatornánkon és ott egyeztetjük a bérlést. :)
Mekkorák ezek az állványok?
Eredeti Adamo hintaállványaink összerakva 110x100 cm helyet foglalnak és 180 cm magasak.
Eredeti Incababy hintaállványaink összerakva kb 120x100 cm helyet foglalnak, 180 cm magasak.
Minden hintaállványt szétszedve adunk át, bármilyen személyautóban szállítható.
Félek, hogy nem tudom majd használni, vagy összerakni a terméket. Segít nekem valaki?
Ne aggódj, minden termékhez mellékeljük a használati útmutatóját. Eredeti Adamo és Incababy állványainkat pedig minden összetételnél számokkal jelöltük, valamint az állványokat csak egyféleképpen lehet összerakni. Ha mégis bizonytalan vagy, kérdezz bátran! Akár az átvétel után is, szívesen segítünk, ha valami baj van, de megnyugtató tény, hogy eddig mindenkinek elsőre sikerült. :)
Hogyan és mivel tisztítjátok a termékeket?
A termékeket Zöld Érzés Vegán mosószerrel és/vagy gőzzel tisztítjuk. Ez egy magyar gyártású és fejlesztésű folyékony mosószer koncentrátum, amely kizárólag természetes összetevőket tartalmaz, ezért nincs benne tartósítószer, illat- és színezőanyag, ami irritálhatja bőrt. Összetevői nem terhelik a környezetet, mert biológiailag tökéletesen lebomlanak. Teljes mértékben foszfát, foszfonát és klórmentes. A gőzt pedig a vegyszermentes fertőtlenítés érdekében használjuk, ahol csak lehet. Ha ezek sem elegek, akkor profi tisztító segítségét vesszük igénybe.
Van egy Adamo hintánk itthon, rugó is van hozzá, akkor csak egyszerűen felakasztom a bérelt állványra és kész?
Igen, ennyire egyszerű! :) Azt mindenképp tudnod kell, hogy a rugók fél év intenzív használat után cserére szorulnak, a gyártó ajánlása szerint. Ha szeretnéd +500 Ft-ért tudunk biztosítani friss rugót a bérelt eredeti Adamo vagy Incababy állványodhoz.
Mindenképp kell rugó?
Igen, ez teszi minden irányba mozgathatóvá, sokkal jobban élvezik a kicsik, teljesen más élményt nyújt számukra. ,,Elengedhetetlen kiegészítője a babahintának, hiszen akár finoman álomba ringathatja vele babáját, vagy a nagyobb gyermekek akár saját magukat hintáztatva, rugóztatva erősíthetik izomzataikat, fejleszthetik ügyességüket vele.”( A gyártó ajánlása)
Biztonsági öves vagy anélküli hintát válasszak?
Nehéz kérdés, sok szemponttól függhet. Van olyan baba, akit zavar az öt pontos biztonsági öv (Adamo), ezt talán a legegyszerűbben úgy tudjátok orvosolni, ha a továbbiakban három pontosként használjátok (mivel magát övet kiszerelni nem lehet), illetve megfelelően beállítgatjátok az öv feszességét – ez általában nagyobb babák esetében fordul elő. Választhattok Incababy hintáink közül is, ezekben kivehető biztonsági öv van, de itt ,,csak” a baba pocakján megy keresztül, egy csattal kapcsolható. A biztonsági öves változatokat feltétlen ajánljuk, ha már van egy, vagy több nagyobb gyerkőcötök, aki egy fél pillanat alatt kikaphatja a kicsit a hintából, hiszen tudjuk, hogy elkerülhetetlenek az ilyen helyzetek, még akkor is, ha egy légtérben tartózkodtok. Az öv nélküli változatoknál sem kell aggódni, a hinta oldalfala elég magas, a kicsik biztonsága érdekében, de minden esetben csak szülői felügyelet mellett használhatók, akármelyik változatot választjátok. FIGYELEM: SOHA NE HAGYD GYERMEKEDET FELÜGYELET NÉLKÜL!
Mi az a Lábtartó?
Használata akkor ajánlott, amikor a baba a lábát kidugja a hinta elülső nyílásain. Amennyiben a babád “túl korán” próbálkozna a felüléssel, az Óbudai Fejlesztőház ajánlása alapján, érdemes elkezdeni a lábtartó használatát nem csak az alvás idejére. Így nyerhettek egy kis időt, a kiegyenesített lábaknak köszönhetően! A lábtartó két pozícióba állítható patentok segítségével. Az alapbeállítás, a hinta alsó részének meghosszabbítása.
Mi az a Kopp-stop?
Egyrészt védi a huzatot, a mindent azonnal megrágcsáló babákkal és a baba nyálával szemben, másrészt, ha baba már kezd felülni, akkor megakadályozza, hogy a kicsi megfejelje a fa szerkezetet, mivel puha, belül párnázott a termék. Kívülről egyezik a hinta anyagával.
Ezeket a kiegészítőket csak bérlésnél tudjuk kérni?
Nem, bérleti idő közben bármikor tudunk adni, aktuális választékunkból, a készlet erejéig.
Kölcsönöztem egy eredeti Adamo/Incababy állványt, összeraktam, de valami nem stimmel.
Eredeti Adamo/Incababy állványainkat csak egyféleképpen lehet összeszerelni. Minden esetben az összes szükséges csavarral, alátéttel, anyával adjuk át őket, amik oda vannak becsavarozva, ahol a végleges helyük is lesz. Ha mégis hiányzik egy csavar vagy az állvány rendellenesen mozog, azonnal értesíts minket és a problémát mihamarabb orvosoljuk. A gyártók úgy tervezték ezeket az eszközöket, hogy nem tudnak maguktól „összedőlni” de még a legnagyobb körültekintésünk ellenére is előfordulhat, hogy egy menettel vagy összetétellel probléma akad. Jelezd azonnal és megbeszéljük, hogyan tudjuk cserélni az állványt, ha szükséges.
Megrendeltem a honlapon a terméket. Hogyan tovább?
Legtöbb termékünknél ki tudod választani a kívánt változatot, így csak az átvétellel kapcsolatban kell egyeztetnünk, minden más egyértelmű számunkra. Eredeti Adamo vagy Incababy hinta esetén azonban fontos, hogy te válaszd ki a kívánt mintát. Ezért, amint megkezdtük a rendelés feldolgozását, a megrendelés megjegyzésében leírt módon kapcsolatba lépünk veled. Ha nem írtál megjegyzést, akkor email-ben küldjük az elérhető mintákat. Igyekezz a kiválasztással, nehogy valaki más elhappolja előled a mintát, mivel előfordulhat, hogy épp egyszerre választotok az adott időszakban a mintáink közül! :)
Megrendeltem az eredeti Adamo vagy Incababy hintát vagy hintaszettet. Választottam színt is, de jó lenne látni előre, hogy néz ki a minta. Lehetséges?
Természetesen! Ha írásban keresel minket emailben/messengeren/Viberen/WhatsApp-on, akkor rögtön elküldjük az összes elérhető színt és mintát ami készleten van. A honlapunkra nem töltöttük fel az összes mintát, de megrendelés előtt látni fogod és te választod ki!
Ha a honlapon rendeltél, és kiválasztottad, hogy lányos vagy fiús vagy semleges színt szeretnél, akkor azt fogjuk elküldeni neked, miután felvettük veled a kapcsolatot.
FORGALMI ÉRTÉK
Itt találhatod a termékeink forgalmi értékét. Fontos, hogy nem ez a termékek bérleti díja, csupán a szerződésünk alapjául szolgáló összeg, amit a termék elvesztése, megsemmiülése, jelentős rongálódása esetén kell figyelembe vennünk.
Az esetek 99.9999 %-ban nem kell vele foglalkoznunk.